Οι μεγάλες καπνοβιομηχανίες εκμεταλλεύονται πολύ επιδέξια την τουριστική βιομηχανία, σε μία παγκόσμια καμπάνια η οποία έχει σαν στόχο να μη δημιουργούνται χώροι μη-καπνιστών σε ξενοδοχεία, εστιατόρια και κέντρα διασκέδασης, σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Tobacco Control.
Επικαλούμενη το φόβο για απώλεια κερδών καθώς και με δωρεές σε οργανώσεις της βιομηχανίας τουρισμού, όπως για παράδειγμα στη διεθνή ένωση ξενοδοχείων, εστιατορίων και καφέ (HORECA), η καπνοβιομηχανία με επικεφαλής τη Philip Morris, προσπαθεί να αποθαρρύνει τη δημιουργία χώρων για μη-καπνιστές.
Η καπνοβιομηχανία έχει καταφέρει να μετατρέψει τη βιομηχανία τουρισμού σε δικό της λόμπι, υποστηρίζει ο Δρ. Stanton Glantz από το πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια.
Οι επιστήμονες, στην έκθεσή τους, κατηγορούν την καπνοβιομηχανία ότι προσπαθεί να περάσει την ιδέα ότι τα συστήματα εξαερισμού μειώνουν τους κινδύνους του παθητικού καπνίσματος και ότι καπνιστές και μη καπνιστές μπορούν να μοιράζονται τους ίδιους χώρους.
Η προσπάθεια αυτή της καπνοβιομηχανίας ξεκίνησε το 1970 και εντάθηκε, καθώς με τον καιρό προέκυψαν ολοένα και περισσότερα στοιχεία για τους κινδύνους του παθητικού καπνίσματος.
Για περισσότερο από μία δεκαετία η καπνοβιομηχανία προσπαθεί επίσης να παραπληροφορήσει τη βιομηχανία τουρισμού παρέχοντας πληροφορίες, σύμφωνα με τις οποίες η υιοθέτηση χώρων μη-καπνιστών θα φέρει σημαντικά οικονομικά προβλήματα.
Διαβάστε επίσης
- Καπνοβιομηχανία κατέστρεφε ενοχοποιητικά έγγραφα
- Αδεια για τη δημιουργία Αιολικού Πάρκου στα Πλαστικά Κρήτης
- Δικαστήριο δικαίωσε καπνοβιομηχανία στις ΗΠΑ
Επιμέλεια σύνταξης ειδήσεων σχετικών με την Υγεία (Νέα από την Ελλάδα και τον Κόσμο) για το site Care.gr.