Την παροχή σημαντικής έκπτωσης στα τηλεφωνικά τέλη ατόμων με βαριά κινητική αναπηρία ενέκρινε το ΔΣ του ΟΤΕ, στο πλαίσιο της εμπορικής πολιτικής του, που βασίζεται στην αναγνώριση και εξυπηρέτηση των διαφορετικών αναγκών ειδικών κατηγοριών των συνδρομητών του, αλλά και στη μέριμνα για ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες.
Το ύψος της έκπτωσης καθορίστηκε στις 1.000 μονάδες τηλεφωνικών συνδιαλέξεων ανά μήνα για την κύρια τηλεφωνική σύνδεση ανά δικαιούχο. Αντίστοιχα, αποφασίστηκε η αύξηση της παρεχόμενης σήμερα έκπτωσης προς τυφλούς συνδρομητές από 900 σε 1.000 τηλεφωνικές μονάδες τον μήνα ανά δικαιούχο.
Οπως δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ κ. Ν. Μανασής, ” μια επιχείρηση δεν δραστηριοποιείται μόνο στο πλαίσιο της οικονομίας, αλλά και μέσα σε ένα μεταβαλλόμενο κοινωνικο-πολιτιστικό περιβάλλον και ο ΟΤΕ λειτουργεί με ανεπτυγμένο αίσθημα κοινωνικής ευθύνης εδώ και αρκετά χρόνια.
Ανέκαθεν στους στόχους του ΟΤΕ ήταν η διεύρυνση της υπάρχουσας κοινωνικής πολιτικής του και εκτός των παραπάνω εκπτώσεων, προσφέρει και άλλες υπηρεσίες,όπως η λειτουργία του Κέντρου Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Κωφών, το οποίο καλύπτει πανελλαδικά τις ανάγκες ατόμων με προβλήματα ακοής και ομιλίας.
Διαβάστε επίσης
- Ελεγχοι ΕΟΤ για την εξυπηρέτηση των ατόμων με ειδικές ανάγκες
- Τα προβλήματα των ατόμων με ειδικές ανάγκες
- Αγένεια και εχθρότητα για τα άτομα με κινητικά προβλήματα
- Τηλεφωνικά ραντεβού στο ΙΚΑ και στα Χανιά
- Η σχιζοφρένεια πλήττει κυρίως άτομα 20-30 ετών
Επιμέλεια σύνταξης ειδήσεων σχετικών με την Υγεία (Νέα από την Ελλάδα και τον Κόσμο) για το site Care.gr.