Οσο πολύτιμη είναι η αγάπη άλλο τόσο ακριβή είναι και η πιστοποίησή της, μέσα από πολύ συγκεκριμένες καταναλωτικές συνήθειες, σύμφωνα με το δελτίο τύπου που απέστειλε το ΙΝΚΑ στο Care, όπου επισημαίνεται ότι κάθε ημέρα πρέπει να είναι ημέρα έκφρασης του έρωτα και της αγάπης, αντί μια ημέρα τον χρόνο, με εκβιαστικά εμπορικό χαρακτήρα. Το δελτύο τύπου έχει ως ακολούθως:
Και ο ….έρωτας κοστίζει περισσότερο στην Ελλάδα
Μποϋκοτάζ στους εμπόρους της αγάπης (έστω και αν είναι άγιοι)
Παντρεμένη (ος), χήρα (ος), ζωντοχήρα (ος), λεύτερη (ος), το ζήτημα είναι ότι ο έρωτας και οι πρακτικές ή και εμπορευματοποιημένες εκφράσεις του, κοστίζουν.
Εργαζόμαστε ασφαλώς για καλύτερη διατροφή, κατοικία, υπηρεσίες υγείας, ψυχαγωγία, τουρισμό, μόρφωση, κ.ο.κ.
Εργαζόμαστε όμως και για την δυνατότητα του «περιττού». Για την δυνατότητα αγοράς ενός «άχρηστου» τριαντάφυλλου ή οποιασδήποτε άλλης αγοράς που μπορεί να συμβάλλει σε μια – προσωρινή έστω – έξοδο, σε μια δραπέτευση από την, συχνά, μίζερη καθημερινότητα.
Ετσι λοιπόν, κάθε ημέρα πρέπει να είναι ημέρα έκφρασης του έρωτα και της αγάπης. Αντί μια ημέρα τον χρόνο, με εκβιαστικά εμπορικό χαρακτήρα
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΙΝΚΑ, η αγορά δώρων και υπηρεσιών τα οποία σχετίζονται με τον Αγ. Βαλεντίνο, κοστίζει περισσότερο στην Αθήνα, από οποιαδήποτε άλλη πρωτεύουσα στην Ευρωπαϊκή Ενωση, με εξαίρεση το Παρίσι.
Η πιο ακριβή πάντως πόλη στον κόσμο, για τις ίδιες «ανάγκες» είναι το Τόκυο.
Το συμπέρασμα είναι, πως όσο πολύτιμη είναι η αγάπη άλλο τόσο ακριβή είναι και η «πιστοποίησή» της, μέσα από πολύ συγκεκριμένες καταναλωτικές συνήθειες.
Επιμέλεια σύνταξης ειδήσεων σχετικών με την Υγεία (Νέα από την Ελλάδα και τον Κόσμο) για το site Care.gr.