Κλάμα, γκρίνια και πείσμα είναι μερικές από τις τακτικές που χρησιμοποιούν τα παιδιά, προκειμένου να πείσουν τους γονείς τους να προχωρήσουν σε μια αγορά παιχνιδιού ή στην πραγματοποίηση μιας επιθυμίας τους. Εξι στα δέκα παιδιά, όταν θέλουν να αποκτήσουν κάτι, το αναφέρουν στους γονείς τους περισσότερες από πενήντα φορές, με σκοπό να τους κάνουν να υποκύψουν στην επιθυμία τους.
Σ’ αυτό το συμπέρασμα κατέληξαν επιστήμονες από το Center for a New American Dream, οι οποίοι υποστηρίζουν πως η συγκεκριμένη στρατηγική των παιδιών ανατρέπει συνήθως την άρνηση των γονιών, γεγονός όμως που συμβάλλει στην δημιουργία κακομαθημένων και απείθαρχων παιδιών.
Οι ειδικοί επισημαίνουν στους γονείς πως πρέπει να παραμένουν πιστοί στις αρχικές τους αποφάσεις, δίνοντας έτσι στα παιδιά να καταλάβουν πως δεν υπάρχει λόγος να επιμένουν για κάτι που έχει ήδη αποφασιστεί. Συχνά μάλιστα πρέπει να επιβραβεύουν το παιδί, όταν ζητάει κάτι μια μόνο φορά, χωρίς να το επαναλαμβάνει σεβόμενο την απάντηση των δικών του.
Οι έφηβοι, ηλικίας 12-17 ετών, συνήθως παρασύρονται από τους συνομήλικους τους και ζητούν πράγματα που δεν τα έχουν ανάγκη αλλά είναι trendy. Η πλειοψηφία αυτών υποστηρίζει μάλιστα πως η αγορά συγκεκριμένων αντικειμένων αυξάνει την αυτοπεποίθηση τους και τους κάνει να νιώθουν πιο αποδεκτοί στο κοινωνικό περιβάλλον που συναναστρέφονται.
Διαβάστε επίσης
- Οι παιδικοί σταθμοί επηρεάζουν την κοινωνικότητα των παιδιών
- Η TV σχετίζεται με την επιθετική συμπεριφορά των παιδιών
- Αυξάνονται τα κρούσματα κακοποίησης παιδιών στην Κύπρο
- Η επιστροφή στη φύση βοηθά την πνευματική ανάπτυξη των παιδιών
- Το μητρικό γάλα αυξάνει το IQ των παιδιών
Επιμέλεια σύνταξης ειδήσεων σχετικών με την Υγεία (Νέα από την Ελλάδα και τον Κόσμο) για το site Care.gr.